Saturday, December 20, 2008

谁爱我

有个烂人tag了我~

instructions:
a. Put your iTunes, Windows Media Player, etc. on shuffle.
b. For each question, press the next button to get your answer.
c. YOU MUST WRITE THAT SONG NAME DOWN, NO MATTER HOW SILLY IT SOUNDS.
d. Put any comments in brackets after the song name.
e. Put this on your blog.



1. If someone says, "Is this okay?"
林俊杰-Always Online
(I think it's okay, since i m still okay to surf online)

2. How would you describe yourself?
张惠妹-Don't sail away
(i think i can't sail away from sleeping)

3. What do you like in a guy/girl?
张栋梁-新歌试唱
(好啊~有新歌就来秀一个多爽?~
还蛮喜欢别人唱歌给我听的)

4. How do you feel today?
方大同-公园
(今天真的是去了公园做傻事,
开心我还有同类-麦小慧!)

5. What is your life's purpose?
杨丞琳-带走我
(来人啊!带走我离开大马去环游世界!)

6. What is your motto?
蔡依林-听说爱情回来过
(专心读废书比较实际~>.<)

7. What do your friends think of you?
方大同-爱爱爱
(=.=除了爱人其实我更爱我的朋友仔们啦!哈哈~朋友们,也爱我吧!)

8. What do you think of your parents?
杨丞琳-帽子戏法
(他们懂帽子戏法?~不错~~来,妈咪,变只白兔出来~)

9. What do you think about very often?
苏打绿-相信
(为什么我说的话都不被相信?T_T)

10. What is 2+2?
SHE-爱来过
(我看不开~=.=完全接不上)

11. What do you think of your best friends?
苏打绿-四季狂想
(姊妹们,你们全年都在狂想些什么哦?)

12. What do you think of the person you like?
杨丞琳-任意门
(他像任意门?哈哈~好啊~带我到月球躲一躲~)

13. What is your life?
苏打绿-游乐
(Bravo!!对啦~我向往也!~)

14. What do you want to be when you grow up?
泳儿-喜欢一个人好累
(哇~情圣咩?嗯,不过值得的话多累都无所谓啦,哈哈)

15. What do you think of when you see the person you like?
杨丞琳-幸福菓子
(Muahahahahaha...洋溢着幸福ing....)

16. What will you dance to at your wedding?
方大同-Love Song
(老公陪我跳~哈哈)

17. What will they play at your funeral?
温岚-夏天的风
(我会变成夏天的风,有空找你们聊天~XD)
.
18. What is your hobby/interest?
孙燕姿-开始懂了
(Oh..i will very happy if i start to understand
what the hiao chemistry lecturer talk about~XD)

19. What is your biggest fear?
张惠妹-Big City
(我是山姑咩?=.="""")

20. What is your biggest secret?
杨丞琳-倔强
(绝对倔强不说!)

21. What do you think of your friends?
戴佩妮-街角的祝福
(她们都会假装看不到我发姣!)

22. What will you post this as?
张惠妹-谁爱我
(我看破红尘了啦~
一切七情六欲皆是虚幻~善哉善哉)


我好人~不tag人~
善有善报~善哉善哉~

2 comments:

Kia Fu said...

我早上到晚上都在等你 tag
你竟然不tag我

Unknown said...

哈哈!

你真得很可爱!

哈哈!